Новини нашої компанії


Архив новин Управління підпискою
 
02.06.22 16:52
Другий пасажирський залізнично-автомобільний пором проекту CNF18C "Заріфа Алієва" вийшов у перший рейс



05 травня 2022 року другий 155-метровий пасажирський залізнично-автомобільний пором для Каспію проекту CNF18C "Заріфа Алієва" вийшов у перший рейс до порту Курик (Казахстан).
 
Завод будівельник – Baku Shipyard (генеральний директор Іманверди Хасанов).
 
Замовник – ЗАТ "Азербайджанське Каспійське морське пароплавство" (ASCO, голова Рауф Велієв).
 
Джерело фотоматеріалів – сайт порту "Курик".
 
Проект CNF18C розроблений Морським Інженерним Бюро.
 
Новий пором "відкритого" типу проекту CNF18C призначений для перевезення 100 пасажирів, 56 вагонів із шириною колії 1520 мм, вантажних автомобілів (50 автопоїздів), включаючи небезпечні вантажі, з кормовою схемою вантажообробки для вагонів та автомобілів та з бортовою рампою для навантаження-вивантаження на звичайні причали.
 
Судно проекту CNF18C перевозить небезпечні вантажі на відкритій верхній палубі відповідно до положень Міжнародного морського кодексу з небезпечних вантажів (МК МПОГ) та національних Правил морського перевезення небезпечних вантажів (Правил МОПОГ).
 
Переваги нового порому проекту CNF18C у порівнянні з існуючими:
 
• загальна місткість залізничних вагонів габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм - 56 вагонів (на існуючих не більше 54);
• рейки втоплені у палубу;
• відкрита вантажна палуба прискорює та полегшує процес вантажно-розвантажувальних робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання;
• наявність бортової рампи для завантаження-вивантаження автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, але і на звичайні суховантажні причали достатньої довжини;
• висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони у трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм);
• довжина ліфту 25000 мм дозволяє здійснювати навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів загальної г/п 188 т з головної палуби на нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А довжиною 19620 мм з 3-ма контейнерами (На існуючих поромах довжина ліфта 14540 мм, г/п 170 т);
• на судні є місця для розміщення та перевезення 100 осіб пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно до умов перевезення небезпечних вантажів.
 
В цілому судно проекту CNF18C є пасажирським автомобільно-залізничним поромом з бульбоподібним носовим краєм і транцевою кормою, з надлишковим надводним бортом, з носовим розташуванням житлової надбудови, машинним відділенням в кормі, з двогвинтовою дизельною пропульсивною установкою, кормовим і носовим підрулюючими пристроями, з двома вантажними палубами.
 
Вантажомісткість судна за залізничними вагонами габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм (4-х осні) - 56 одиниць; з довжиною між автозчепами 13920 мм (4-х осні) – 46 вагонів; з довжиною між автозчепами 14730 мм (4-х осні) – 44 вагони. Протяжність рейкових колій – 688 м.
 
Вантажомісткість судна по вантажних автомобілях з напівпричепом, що мають довжину 12-13,5 м - 50 автопоїздів. Лінійні метри – 900 м.
 
Верхня палуба розрахована на перевезення залізничних цистерн та вагонів масою до 94 т на всіх коліях.
 
Навантаження колісної техніки на вісь, що допускається: 4 колеса на вісь - 12 т; 2 колеса на вісь – 10 т.
 
Для навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів з головної палуби на нижню палубу передбачено вантажний ліфт на дві колії вантажопідйомністю 188 т завдовжки 25 м.
 
Для розміщення пасажирів призначаються 2 покращені двомісні каюти з санвузлом і 24 двомісні (конвертовані в чотиримісні) каюти з санвузлом. Є магазин безмитної торгівлі, інтернет-кафе; приміщення з ігровими автоматами із баром; ресторан для пасажирів (50 місць); курильна; у пасажирському салоні пристрою для встановлення підвісних колисок (3 шт.); приміщення медичного призначення (медичний блок) у складі: кабінет лікаря, суміщений із амбулаторією; стаціонар на одне місце; ізолятор одне місце.
 
Дальність плавання близько 2500 миль. Автономність судна за запасами палива та олії (в ходовому режимі) – 10 діб. Автономність судна за запасами води та провізії – 5 діб.
 
Енергетична установка складається з:
 
• головної установки з двох дизельних двигунів максимальною тривалою потужністю по 2600 кВт при частоті 1000 хв-1 кожен, що працюють через реверс-редуктори на 2 гвинти фіксованого кроку (лівого та правого обертання);
• допоміжної установки у складі чотирьох дизель-генераторів електричною потужністю по 300 кВт кожен, аварійного дизель-генератора електричною потужністю 300 кВт.
 
На випробуваннях судно з використанням 85% потужності ГД показало швидкість 14,7 вузлів (при контрактних 14,0 вузлах).
 
Як паливо застосовуються: для головних двигунів і котла - важке паливо IFO380 в'язкістю 380 сСт при 50°С; для дизель-генераторів, аварійного дизель-генератора дизельне паливо МDO із температурою спалаху понад 60°С.
 
Для поліпшення керованості на малих ходах, при проході вузькостей та при швартовках на судні є носове та кормове ПУ типу "гвинт у трубі" з гвинтом фіксованого кроку (ВФШ). Потужність на вході ПУ – 350 кВт, діаметр гребного гвинта – 1090 мм.
 
На судні передбачаються 2 морські евакуаційні системи (МЕС) із закритими рятувальними плотами та евакуаційним рукавом для спуску у плоти (по 1 з кожного борту). Пропускна евакуаційна здатність до 582 осіб. за 30 хвилин.
 
Головне судно проекту CNF18C "Азербайджан" (будівельний 108) було закладено 9 грудня 2017 року. Спущено на воду 13 грудня 2019 року. Здано 1 березня 2021 року.
Друге судно "Академік Заріфа Алієва" (будівельний 109) було закладено 4 березня 2018 року. Спущено на воду 1 березня 2021 року. Здано 28 квітня 2022 року.

 
28.04.22 12:43
Урочиста церемонія здачі в експлуатацію другого пасажирського залізнично-автомобільного порому проекту CNF18C "Заріфа Алієва"



28 квітня 2022 року Бакинський суднобудівний завод Baku Shipyard здав в експлуатацію другий 155-метровий пасажирський залізнично-автомобільний пором для Каспію проекту CNF18C "Заріфа Алієва" (будівельний номер 109).
 
У церемонії здачі нового порому в експлуатацію взяв участь Президент Азербайджану Ільхам Алієв.
 
Як повідомляє офіційний сайт президента Азербайджанської республіки: "Було відзначено, що проект судна-порому аналогічний судну-порому типу Ro-Pax "Азербайджан", введеному в експлуатацію на початку минулого року. Судно-пором, керований екіпажем із тридцяти осіб, може одночасно перевозити 100 пасажирів, 56 вагонів-цистерн або 50 великовантажних автомобілів. За цими показниками судна-пороми "Азербайджан" і "Заріфа Алієва" перевершують інші судна-пороми, що експлуатуються в Каспійському басейні. В оснащеному сучасним обладнанням провідних світових виробників судні є вантажний ліфт, вертолітний майданчик, система стабілізації судна при хвилях, тягові локомотиви.
 
Нагадаємо, що закриття Суецького каналу в березні минулого року внесло до міжнародного порядку денного питання диверсифікації транспортних коридорів. На тлі нинішніх геополітичних катаклізмів це питання набуває ще більшої актуальності. Тому Транскаспійський коридор Схід-Захід є особливо привабливим, і Азербайджан покращує свою інфраструктуру адекватно новим викликам.
 
Присвоєння судну-парому імені "Заріфа Алієва" є виразом нескінченної поваги азербайджанських моряків до пам'яті видатного вченого та лікаря, доктора медичних наук, професора, заслуженого діяча науки, академіка Заріфи Алієвої. На судні-поромі створено куточок, що відображає наукові дослідження, досягнення академіка Заріфи Алієвої, її доброзичливе ставлення до людей, словом, її повне самовідданість життю та діяльністі. У куточку зібрані фото- та відеоінформація, книги про академіка, дійсного члена Національної Академії наук, першу жінку-лауреата премії імені М.І. Авербаха Заріфа Алієва.
 
Після ознайомлення з судном-поромом Президент Ільхам Алієв натиснув на кнопку, що означає введення його в експлуатацію".
 
Проект CNF18C розроблений Морським Інженерним Бюро.
 
Новий пором "відкритого" типу проекту CNF18C призначений для перевезення 100 пасажирів, 56 вагонів із шириною колії 1520 мм, вантажних автомобілів (50 автопоїздів), включаючи небезпечні вантажі, з кормовою схемою вантажообробки для вагонів та автомобілів та з бортовою рампою для навантаження-вивантаження на звичайні причали.
 
Судно проекту CNF18C перевозить небезпечні вантажі на відкритій верхній палубі відповідно до положень Міжнародного морського кодексу з небезпечних вантажів (МК МПОГ) та національних Правил морського перевезення небезпечних вантажів (Правил МОПОГ).
 
Переваги нового порому проекту CNF18C у порівнянні з існуючими:
 
• загальна місткість залізничних вагонів габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм - 56 вагонів (на існуючих не більше 54);
• рейки втоплені у палубу;
• відкрита вантажна палуба прискорює та полегшує процес вантажно-розвантажувальних робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання;
• наявність бортової рампи для завантаження-вивантаження автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, але і на звичайні суховантажні причали достатньої довжини;
• висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони у трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм);
• довжина ліфту 25000 мм дозволяє здійснювати навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів загальної г/п 188 т з головної палуби на нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А довжиною 19620 мм з 3-ма контейнерами (На існуючих поромах довжина ліфта 14540 мм, г/п 170 т);
• на судні є місця для розміщення та перевезення 100 осіб пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно до умов перевезення небезпечних вантажів.
 
В цілому судно проекту CNF18C є пасажирським автомобільно-залізничним поромом з бульбоподібним носовим краєм і транцевою кормою, з надлишковим надводним бортом, з носовим розташуванням житлової надбудови, машинним відділенням в кормі, з двогвинтовою дизельною пропульсивною установкою, кормовим і носовим підрулюючими пристроями, з двома вантажними палубами.
 
Вантажомісткість судна за залізничними вагонами габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм (4-х осні) - 56 одиниць; з довжиною між автозчепами 13920 мм (4-х осні) – 46 вагонів; з довжиною між автозчепами 14730 мм (4-х осні) – 44 вагони. Протяжність рейкових колій – 688 м.
 
Вантажомісткість судна по вантажних автомобілях з напівпричепом, що мають довжину 12-13,5 м - 50 автопоїздів. Лінійні метри – 900 м.
 
Верхня палуба розрахована на перевезення залізничних цистерн та вагонів масою до 94 т на всіх коліях.
 
Навантаження колісної техніки на вісь, що допускається: 4 колеса на вісь - 12 т; 2 колеса на вісь – 10 т.
 
Для навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів з головної палуби на нижню палубу передбачено вантажний ліфт на дві колії вантажопідйомністю 188 т завдовжки 25 м.
 
Для розміщення пасажирів призначаються 2 покращені двомісні каюти з санвузлом і 24 двомісні (конвертовані в чотиримісні) каюти з санвузлом. Є магазин безмитної торгівлі, інтернет-кафе; приміщення з ігровими автоматами із баром; ресторан для пасажирів (50 місць); курильна; у пасажирському салоні пристрою для встановлення підвісних колисок (3 шт.); приміщення медичного призначення (медичний блок) у складі: кабінет лікаря, суміщений із амбулаторією; стаціонар на одне місце; ізолятор одне місце.
 
Дальність плавання близько 2500 миль. Автономність судна за запасами палива та олії (в ходовому режимі) – 10 діб. Автономність судна за запасами води та провізії – 5 діб.
 
Енергетична установка складається з:
 
• головної установки з двох дизельних двигунів максимальною тривалою потужністю по 2600 кВт при частоті 1000 хв-1 кожен, що працюють через реверс-редуктори на 2 гвинти фіксованого кроку (лівого та правого обертання);
• допоміжної установки у складі чотирьох дизель-генераторів електричною потужністю по 300 кВт кожен, аварійного дизель-генератора електричною потужністю 300 кВт.
 
На випробуваннях судно з використанням 85% потужності ГД показало швидкість 14,7 вузлів (при контрактних 14,0 вузлах).
 
Як паливо застосовуються: для головних двигунів і котла - важке паливо IFO380 в'язкістю 380 сСт при 50°С; для дизель-генераторів, аварійного дизель-генератора дизельне паливо МDO із температурою спалаху понад 60°С.
 
Для поліпшення керованості на малих ходах, при проході вузькостей та при швартовках на судні є носове та кормове ПУ типу "гвинт у трубі" з гвинтом фіксованого кроку (ВФШ). Потужність на вході ПУ – 350 кВт, діаметр гребного гвинта – 1090 мм.
 
На судні передбачаються 2 морські евакуаційні системи (МЕС) із закритими рятувальними плотами та евакуаційним рукавом для спуску у плоти (по 1 з кожного борту). Пропускна евакуаційна здатність до 582 осіб. за 30 хвилин.
 
Головне судно проекту CNF18C "Азербайджан" (будівельний 108) було закладено 9 грудня 2017 року. Спущено на воду 13 грудня 2019 року. Здано 1 березня 2021 року.
Друге судно "Академік Заріфа Алієва" (будівельний 109) було закладено 4 березня 2018 року. Спущено на воду 1 березня 2021 року. Здано 28 квітня 2022 року.

 
11.02.22 14:44
Головний каспійський пором пр. CNF18C "Азербайджан" названо найкращим залізничним поромом типу "Ro-Pax" 2021 р. у світі за версією Baird Maritime



Видавництво Baird Maritime виділило з побудованих у 2021 році у світі судів для вивчення близько 300 судів-номінантів (список судів, що розглядаються).
 
Baird Maritime – одне з провідних світових морських видавництв. Засновник відомого порталу морських новин BairdMaritime.com, журналів Work Boat World, Fishing Boat World, Ship World, Ausmarine та Commercial Mariner, а також провідних суднових брокерських платформ WorkBoatWorld.com та ShipWorld.com.
 
Головний каспійський 155-метровий пором проекту CNF18C "Азербайджан" для Азербайджанського Каспійського морського пароплавства названо найкращим у світі залізничним поромом типу "Ro-Pax" 2021 року.
 
Завод будівельник – Baku Shipyard (генеральний директор Іманверди Хасанов).
 
Замовник – ЗАТ "Азербайджанське Каспійське морське пароплавство" (ASCO, голова Рауф Велієв).
 
Проект CNF18C розроблений Морським Інженерним Бюро.
 
Головний 155-метровий залізничний пором типу "Ro-Pax" для Каспію проекту CNF18C "Азербайджан" було здано в експлуатацію 1 березня 2021 року.
 
У церемонії здачі нового флагмана Азербайджанського Каспійського морського пароплавства брали участь Президент Азербайджану Ільхам Алієв та Перша леді Мехрібан Алієва.
 
Новий пором "відкритого" типу проекту CNF18C призначений для перевезення 100 пасажирів, 56 вагонів із шириною колії 1520 мм, вантажних автомобілів (50 автопоїздів), включаючи небезпечні вантажі, з кормовою схемою вантажообробки для вагонів та автомобілів та з бортовою рампою для навантаження-вивантаження на звичайні причали.
 
Судно проекту CNF18C перевозить небезпечні вантажі на відкритій верхній палубі відповідно до положень Міжнародного морського кодексу з небезпечних вантажів (МК МПОГ) та національних Правил морського перевезення небезпечних вантажів (Правил МОПОГ).
 
Переваги нового порому проекту CNF18C у порівнянні з існуючими:
 
• загальна місткість залізничних вагонів габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм - 56 вагонів (на існуючих не більше 54);
• рейки втоплені у палубу;
• відкрита вантажна палуба прискорює та полегшує процес вантажно-розвантажувальних робіт, а також її наявність позитивно позначається на безпеці мореплавання;
• наявність бортової рампи для завантаження-вивантаження автотехніки на причали дозволяє працювати не тільки на звичні залізничні причали, але і на звичайні суховантажні причали достатньої довжини;
• висота трюму (5400 мм) дозволяє перевозити високі вагони у трюмі (на існуючих поромах висота трюму 5000 мм);
• довжина ліфту 25000 мм дозволяє здійснювати навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів загальної г/п 188 т з головної палуби на нижню палубу по двох коліях, включаючи платформи типу 11-935А довжиною 19620 мм з 3-ма контейнерами (На існуючих поромах довжина ліфта 14540 мм, г/п 170 т);
• на судні є місця для розміщення та перевезення 100 осіб пасажирів. Перевезення пасажирів одночасно з перевезенням небезпечних вантажів передбачається відповідно до умов перевезення небезпечних вантажів.
 
В цілому судно проекту CNF18C є пасажирським автомобільно-залізничним поромом з бульбоподібним носовим краєм і транцевою кормою, з надлишковим надводним бортом, з носовим розташуванням житлової надбудови, машинним відділенням в кормі, з двогвинтовою дизельною пропульсивною установкою, кормовим і носовим підрулюючими пристроями, з двома вантажними палубами.
 
Вантажомісткість судна за залізничними вагонами габариту Т-1 з довжиною між автозчепами 12020 мм (4-х осні) - 56 одиниць; з довжиною між автозчепами 13920 мм (4-х осні) – 46 вагонів; з довжиною між автозчепами 14730 мм (4-х осні) – 44 вагони. Протяжність рейкових колій – 688 м.
 
Вантажомісткість судна по вантажних автомобілях з напівпричепом, що мають довжину 12-13,5 м - 50 автопоїздів. Лінійні метри – 900 м.
 
Верхня палуба розрахована на перевезення залізничних цистерн та вагонів масою до 94 т на всіх коліях.
 
Навантаження колісної техніки на вісь, що допускається: 4 колеса на вісь - 12 т; 2 колеса на вісь – 10 т.
 
Для навантаження/вивантаження залізничних складів та накатних вантажів з головної палуби на нижню палубу передбачено вантажний ліфт на дві колії вантажопідйомністю 188 т завдовжки 25 м.
 
Для розміщення пасажирів призначаються 2 покращені двомісні каюти з санвузлом і 24 двомісні (конвертовані в чотиримісні) каюти з санвузлом. Є магазин безмитної торгівлі, інтернет-кафе; приміщення з ігровими автоматами із баром; ресторан для пасажирів (50 місць); курильна; у пасажирському салоні пристрою для встановлення підвісних колисок (3 шт.); приміщення медичного призначення (медичний блок) у складі: кабінет лікаря, суміщений із амбулаторією; стаціонар на одне місце; ізолятор одне місце.
 
Дальність плавання близько 2500 миль. Автономність судна за запасами палива та олії (в ходовому режимі) – 10 діб. Автономність судна за запасами води та провізії – 5 діб.
 
Енергетична установка складається з:
 
• головної установки з двох дизельних двигунів максимальною тривалою потужністю по 2600 кВт при частоті 1000 хв-1 кожен, що працюють через реверс-редуктори на 2 гвинти фіксованого кроку (лівого та правого обертання);
• допоміжної установки у складі чотирьох дизель-генераторів електричною потужністю по 300 кВт кожен, аварійного дизель-генератора електричною потужністю 300 кВт.
 
На випробуваннях судно з використанням 85% потужності ГД показало швидкість 14,7 вузлів (при контрактних 14,0 вузлах).
 
Як паливо застосовуються: для головних двигунів і котла - важке паливо IFO380 в'язкістю 380 сСт при 50°С; для дизель-генераторів, аварійного дизель-генератора дизельне паливо МDO із температурою спалаху понад 60°С.
 
Для поліпшення керованості на малих ходах, при проході вузькостей та при швартовках на судні є носове та кормове ПУ типу "гвинт у трубі" з гвинтом фіксованого кроку (ВФШ). Потужність на вході ПУ – 350 кВт, діаметр гребного гвинта – 1090 мм.
 
На судні передбачаються 2 морські евакуаційні системи (МЕС) із закритими рятувальними плотами та евакуаційним рукавом для спуску у плоти (по 1 з кожного борту). Пропускна евакуаційна здатність до 582 осіб. за 30 хвилин.
 
Головне судно проекту CNF18C "Азербайджан" (будівельний 108) було закладено 9 грудня 2017 року. Спущено на воду 13 грудня 2019 року. Здано 1 березня 2021 року.
Друге судно "Академік Заріфа Алієва" (будівельний 109) було закладено 4 березня 2018 року. Спущено на воду 1 березня 2021 року. Здача в експлуатацію планується найближчими місяцями.

 
01.02.22 20:57
Суховантажне судно ASCO дедвейтом 5490 тонн проекту 005RSD03 "Шаїр Сабір" працюватиме на контейнерній лінії Алят - Туркменбаші - Алят

Як повідомила 1 лютого 2022 року прес-служба ASCO, Азербайджанське Каспійське Морське Пароплавство та компанія ADY Контейнер підписали нову угоду про співпрацю в галузі фідерних перевезень. Багатоцільове суховантажне судно "Шаїр Сабір" дедвейтом 5490 тонн проекту 005RSD03 Азербайджанського Каспійського Морського Пароплавства здійснюватиме контейнерні перевезення у напрямку Алят – Туркменбаші – Алят.
 
Проект 005RSD03 був розроблений Морським Інженерним Бюро.
 
Судна серії будувалися Онезьким суднобудівним заводом у Петрозаводську (Карелія).
 
Вони представляють собою багатоцільові суховантажні судна змішаного річка-море плавання дедвейтом у морі/ріці 5490/3330 тонн і призначені для транспортування генеральних, навалочних, лісових, зернових і великогабаритних вантажів, контейнерів міжнародного стандарту заввишки 8,5 і 9 футів і небезпечних вантажів класів 1.4S, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 та Додатки В Кодексу ВС.
 
Серія добре зарекомендувала себе на роботі в Каспійському морі, за рахунок вантажопідйомності на каспійських осадах 5000 тонн при місткості трьох вантажних трюмів 7840 м³, маючи невелику розрахункову довжину всього 102,2 м (і відповідно помітно менші, ніж у конкурентів, портові витрати, будівельні витрати та витрати при експлуатації).
 
Судна можуть працювати на внутрішніх водних шляхах європейської частини Російської Федерації (дедвейт у річці при осаді 3,60 м 3320 тонн), у тому числі Волго-Донським судноплавним каналом і Волго-Балтійським шляхом, а також у морських районах відповідно до класу судна включаючи експлуатацію в умовах Каспійського, Балтійського, Північного, Середземного морів, Чорноморсько-Азовського басейну.
 
Клас Російського морського Регістру судноплавства – КМ Ice2 R2 АUT3.
 
Довжина габаритна 108,3 м, довжина між перпендикулярами 102,2 м, ширина 16,5 м, висота борта 5,5 м.
 
Всі трюми виконані ящичної форми, гладкостенні, зручні для проведення вантажних робіт та розміщення вантажу без штивки. Розміри вантажних трюмів 21,45 х 12,7 м (трюм N1), 27,3 х 12,7 (трюм N2) та 26,55 х 12,7 м (трюм N3) при висоті 8,3 м.
 
Люкові закриття "знімного" типу.
 
Екіпаж – 9 осіб (11 місць).
 
Швидкість експлуатаційна – 11,5 вузлів. Потужність головних двигунів – 2 по 1020 кВт. Головні машини (середньооборотні дизелі) працюють на важкому паливі в'язкістю до 380 сСт (мазут).
 
Рух та керованість судна забезпечується двома кормовими повноповоротними ВРК із гвинтами фіксованого кроку в насадках. Привід до ВРК від основних дизелів здійснюється через механічну Z-передачу.
 
Розрахунковий термін служби корпусу судна 24 роки. Як матеріал основних конструкцій корпусу застосовується суднобудівна сталь категорій D з межею плинності 235 МПа.
 
Друге дно розраховане на інтенсивність розподіленого навантаження 7,5 т/м², а також роботу грейфером вантажопідйомністю 16 т.
 
Автономність – 20 діб у морі, 15 діб – у річці.
 
Судно "Шаїр Сабір" (будівельний номер 004) було закладено 20.12.04, спущено на воду 31.10.05, здано 26.05.06.

 
24.01.22 20:40
Продовжується модернізація за проектом RSD28 суховантажного судна змішаного плавання типу "Буг"



Як повідомляє сайт Миколаїв - місто корабелів, на суднобудівному заводі "Океан" для модернізації та добудови 21 січня піднято з води суховантажне судно проекту 17620, типу "Буг", будівельний номер 130. 22 січня відбулося викочування піднятого судна з плавучого доку. Виготовлення блоків циліндричної вставки почалося на заводі влітку 2021 року. .
 
Основне завдання подовження судна на 16,8 м за проектом RSD28 - збільшення дедвейту на менших опадів (3,8-4,5 м), які характерні для портів Азовського моря. Після модернізації судно відповідно до прийнятої в Бюро класифікації відноситься до класу "Азов макс". >Дедвейт при осаді в морі 4,20 м збільшиться до 5902 тонн з 5005 тонн - на 897 тонн, при осаді в річці 3,60 м - до 4405 тонн з 3705 тонн - на 700 тонн.
 
Дедвейт при осаді по ЛГВЛ 4,71 м складе 7046 тонн (збільшення на 746 тонн порівняно з дедвейтом 6300 тонн при осаді по ЛГВЛ 4,86 ​​м вихідного судна). href="/dry/RSD28.html" type="text/html">RSD28 судно отримає клас РС: КМ Ice2 (hull; machinery) R2-RSN(4,5) АUT1 BWM(T) DG(bulk; pack).
 
Габаритна довжина судна після модернізації складе 141,98 м. Ширина 16 ,60 м та висота борту 6,70 м збережені з вихідного проекту. У районі нововстановленої циліндричної вставки організовано вантажний трюм об'ємом 1724 м³ (кількість трюмів збільшилася з 3 до 4). Люкові закриття новоствореного трюму - типу "Folding".
 
Всі чотири трюми сумарним об'ємом 11780 м³ виконані ящичної форми, гладкостінні, зручні для проведення вантажних робіт та розміщення вантажу без штивки. Збільшення відношення довжини до ширини судна дозволить практично повністю зберегти витрату палива та швидкість при тому самому головному двигуні. Швидкість в експлуатації 10,5 вузлів. Для розміщення екіпажу чисельністю 11 осіб призначаються 3 одномісні блок-каюти та 8 одномісних кают із санвузлом і душем. Передбачено каюту для лоцмана. Загальна кількість місць - 12.
 
Крім установки циліндричної вставки на судні також будуть виконані добудовні роботи.